Süper Lig'in 61 yıllık tarihinde şu ana dek sadece 2 takım sezonu yenilgisiz kapatabilirken bu başarıdan birini Beşiktaş gerçekleştirdi. Siyah-beyazlı ekip, 1991-1992 sezonunda 30 maçta yenilgi almadan şampiyonluğa ulaştı ve bunu başaran ilk ve tek takım oldu.
Beşiktaş'ın Süper Lig'deki yenilmezlik serisi 9 maça çıktı ????
Beşiktaş 9 Maçtır Yenilmiyor ! ???? Sergen Yalçın'ın Öğrencileri , ligde son 9 maçtır mağlubiyet yüzü görmüyor.
Türkiye Birinci Futbol Ligi'nde evinde en uzun süre yenilmeyen takım, 1975-76 sezonu 10. haftadan 1981-82 sezonu 8. haftaya kadar toplam 90 maçlık ve 2191 günlük yenilmezlik serisi ile Trabzonspor'dur.
Beşiktaş ZTK 5. turunda GrandMedical Manisaspor'u evinde 9-0 mağlup etti.
U-14 Akademi Takımımız, ligin 17. haftasında Eyüpspor'u 14-0 yendi. Hakkı Yeten Futbol Altyapı Tesisleri'nde oynanan maçın ilk yarısını 7-0 önde tamamlayan ekibimiz, ikinci yarıda da 7 gol buldu ve sahadan 14-0 galip ayrıldı.
Beşiktaş, 61 yıllık lig tarihinde 48 maçla en uzun süre yenilmeyen takım unvanının sahibi - 1959-1960 sezonunda 10 ila 22. haftalarda üst üste 13 maç kazanan Beşiktaş'ın bu rekoruna şimdiye kadar ulaşan takım çıkmadı
Süper Lig'in kuruluş yılı olan 1959'dan bugüne kadar toplamda 6 takım şampiyon olurken, birçok rekor ve istatistiğe imza atıldı. 16 kez şampiyonluk kupasını kazanan Beşiktaş, Süper Lig tarihindeki en uzun namağlup serisine sahip takım konumunda yer alıyor.
Beşiktaş 10-0 Adana Demirspor maçı, o zamanki ismi Türkiye 1. Futbol Ligi olan Süper Lig'in 1989-90 sezonunda oynanan bir karşılaşmadır. Maç, 15 Ekim 1989 tarihinde İstanbul'da, Beşiktaş ve Adana Demirspor takımları arasında oynanmıştır. Maçtaki skor, Türkiye profesyonel futbol liglerindeki en farklı skordur.
Galatasaray 9 - 2 lik büyük bir skor farkı ile maçı kazandı. İki takım arasında oynanan karşılaşmalardaki en farklı galibiyet ve en gollü maç rekorları bu maçta kırılmıştır.
U-12 Akademi Takımımız, ligin 2. haftasında Silivri MS'yi 11-0 yendi. BJK Fulya Hakkı Yeten Tesisleri'nde oynanan maçın ilk yarısı 6-0 üstünlüğümüzle sona erdi. İkinci yarıda beş gol daha bulan siyah-beyazlılarımız, sahadan 11-0 galip ayrıldı.